• 01.04.22, 16:08

Nädala kampaania case study: Rademari „Murra stress maha!“ kutsub endas leidma spordilõvi, - haid või -hunti

Rademar on ellu kutsunud aktiivset eluviisi ärgitava kampaania „Murra stress maha!“, mille eesmärgiks on sportimise teel stress maha murda. Kampaania saamisloo telgitaguseid avavad Rademari turundusjuht Diana Räbbin ning kampaania loovlahenduse autorid ehk agentuuri Sweep kunstiline juht Triin Heimann ja strateeg Oliver Lomp.
Nädala kampaania case study: Rademari „Murra stress maha!“ kutsub endas leidma spordilõvi, - haid või -hunti
Rademari turundusjuht Diana Räbbini sõnul on Eesti elanike kehaline aktiivsus vähene - vaid ligikaudu 10 protsenti naistest ja 15 protsenti meestest tegelevad regulaarselt aktiivse liikumisega ning see mõjutab lisaks füüsilisele tervisele igapäevaselt ka inimeste vaimset tervist. „Vaimne tasakaal muutub iga päevaga aina olulisemaks teemaks ja otsustasime taas pöörata tähelepanu füüsilise aktiivsuse mõjust vaimsele tervisele,“ selgitas ta ja lisas, et Asics Uplifting Minds uuringu ühes osas peatati nädalaks ajaks fookusgrupi regulaarsed treeningud. „Tulemused olid võrreldavad nädalase magamatusega: uuringus osalenud inimeste enesekindlus vähenes 20 protsenti, positiivsus langes 16 protsenti ja energia tase 23 protsenti ning nende võime stressiga toime tulla langes 22 protsenti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele