Kertu Kuusik lahkub Teliast ja siirdub idusektorisse
Telia senine turundus- ja brändiosakonna juhataja Kertu Kuusik võtab vastu uue väljakutse rohevaldkonna idufirmas Kwota, tema kohusetäitjaks Telias saab alates 13. augustist praegune turundustehnoloogia valdkonna juht Nelli Põdra.
„Organisatsioon, millega ma seitse aastat tagasi liitusin, ei kandnud veel isegi Telia nime, kuid olen õnnelik, et pidevas muutumises on olulised asjad püsinud muutumatuna. Endiselt on tegu valdkonna armastatuima brändiga ning iga päev tulevad Teliasse tööle inimesed, kes päriselt tahavad luua Eesti inimestele turvalist digiühiskonda,“ ütles Kuusik.
Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates 2021. aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja neljandas osas jagab oma lemmikuid Telia turundus- ja brändiosakonna juht Kertu Kuusik.
Telia turundusjuht Kertu Kuusik rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et nende toodete ja teenuste tarbimine on pandeemia ajal pigem kasvanud ja seega ei ole olnud vajadust turunduskulusid vähendada.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.