Telia turundusjuht Kertu Kuusik rääkis Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et nende toodete ja teenuste tarbimine on pandeemia ajal pigem kasvanud ja seega ei ole olnud vajadust turunduskulusid vähendada.
Kertu Kuusik
Autor: Jake Farra
„Muutunud olukorras on aga üle vaadatud turundustegevuste fookused ja kampaaniatega toetatakse eelkõige neid tegevusi, mida saab tarbija ise kodus kasutada,“ ütles Kuusik.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]