Autor: Laura Reiter • 28. juuni 2022
Hanna Loodmaa: eelistan töötada ühe brändi heaks
Aastaid ilu- ja moemaailma turunduses olnud Hanna Loodmaa on tänaseks jõudnud mööbli- ja sisustusvaldkonda, olles värskelt asunud juhtima ettevõtte OCCO poolt hiljuti avatud sisustusveebi myOCCO turundust. Tema sõnul erineb erinevate valdkondade turundamine teineteisest oluliselt.
"Kokku olin Kaubamajas viis-kuus aastat, siis proovisin veidi agentuuritööd agentuuris Age Creative, kus olin veidi alla aasta," rääkis Loodmaa.
Loodmaa rääkis, et sisustustoodete turundamisel on oluline leida aspekt, mis inspireerib inimest huvipakkuvat mööblieset, valgustit või sisustusaksessuaari ostma. “Kui teeme kampaaniaid, siis viime mööbli vastavasse keskkonda ja loome seal inspireeriva ruumi, et mööblit paremini presenteerida ja kliendile n-ö söödavaks teha,” sõnas ta ja lisas, et neil on väga hea koostöö agentuuriga Not Perfect Tallinn, kes jagab ka kampaaniate välisel ajal nõuandeid ja ideid, kuidas brändi veelgi tugevdada.