Autor: Laura Reiter • 28. juuni 2022

Hanna Loodmaa: eelistan töötada ühe brändi heaks

Aastaid ilu- ja moemaailma turunduses olnud Hanna Loodmaa on tänaseks jõudnud mööbli- ja sisustusvaldkonda, olles värskelt asunud juhtima ettevõtte OCCO poolt hiljuti avatud sisustusveebi myOCCO turundust. Tema sõnul erineb erinevate valdkondade turundamine teineteisest oluliselt.
"Kokku olin Kaubamajas viis-kuus aastat, siis proovisin veidi agentuuritööd agentuuris Age Creative, kus olin veidi alla aasta," rääkis Loodmaa.

Loodmaa rääkis, et sisustustoodete turundamisel on oluline leida aspekt, mis inspireerib inimest huvipakkuvat mööblieset, valgustit või sisustusaksessuaari ostma. “Kui teeme kampaaniaid, siis viime mööbli vastavasse keskkonda ja loome seal inspireeriva ruumi, et mööblit paremini presenteerida ja kliendile n-ö söödavaks teha,” sõnas ta ja lisas, et neil on väga hea koostöö agentuuriga Not Perfect Tallinn, kes jagab ka kampaaniate välisel ajal nõuandeid ja ideid, kuidas brändi veelgi tugevdada.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700