Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Age McCanni uus projektijuht on Hanna Loodmaa
Siiani Kaubamaja turundustiimis töötanud Hanna Loodmaa liitus loovagentuuriga Age McCann.
Kaubamajas töötas Hanna kokku pea 6 aastat, alustades ajakirja Hooaeg assistendina, seejärel jätkates turundustiimis projektijuhina ja viimased 4 aastat moemaailmade turundusspetsialisti ning ajakirja Hooaeg tegevtoimetajana.
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.