Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Age McCanni uus projektijuht on Hanna Loodmaa
Siiani Kaubamaja turundustiimis töötanud Hanna Loodmaa liitus loovagentuuriga Age McCann.
Kaubamajas töötas Hanna kokku pea 6 aastat, alustades ajakirja Hooaeg assistendina, seejärel jätkates turundustiimis projektijuhina ja viimased 4 aastat moemaailmade turundusspetsialisti ning ajakirja Hooaeg tegevtoimetajana.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“