Kevadel koondas Tallinna Kaubamaja Grupp ilu- ja jalatsikaubandused ühtse juhtimise alla, s.h ka turunduse. Alates uuest sügishooajast on I.L.U., ABC Kinga ja SHU turundusjuht Hanna Loodmaa.
- Hanna Loodmaa Foto: erakogu
„Mood, ilu ja turundus panevad seest põlema ja sütitavad mul sees täiesti uue mootori,“ kommenteeris Hanna Loodmaa uut ametit. „Tõsi, nii ilu- kui jalatsikaubandus on äärmiselt konkurentsitihedad valdkonnad, kuid samas – milline ala seda poleks. See muudabki töö põnevaks. Kõik kolm – ABC King, SHU ja I.L.U. - on väga tugevad brändid, kellel on suur ja lojaalne kliendibaas. Kingavaldkonnas oleme juba teinud tiimiga palju tööd kliendipositsioneeringu ja sortimendiga. Ees on ootamas mitmeid põnevaid muutusi ja arenguid nii ABC Kingas kui SHU-s.“
Loodmaa sõnul väärtustab ta Tallinna Kaubamaja Grupi puhul pidevat edasiminekut, innovaatilisi ja ambitsioonikaid tulevikuplaane. „Mul on suur heameel liituda professionaalsete tiimidega nii mõlemas ketis kui ka grupi tasandil.“
Hanna Loodmaa on Tallinna Kaubamaja Grupis töötanud ka varem, aastatel 2014-2018 Kaubamaja moemaailmade turundusspetsialisti ja ajakirja Hooaeg tegevtoimetajana. „See kogemus oli minu jaoks väga inspireeriv. Korraks oli vaja hinge tõmmata ning proovida kätt agentuuris Age Creative, mis oli hea vaheldus, kuid kirg kaubanduse ja turunduse vastu suunas mind tänasele ametikohale,“ lisas ta.
Seotud lood
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.
Hetkel kuum
Tagasi Bestmarketing esilehele