Autor: Laura Reiter • 15. märts 2022

Kadri Lainas: Ukraina sõja ja lipu kasutamine mistahes müügiedenduseks ei ole eetiline

Sõnumiagentuuri Akkadian partner Kadri Lainas, kommunikatsioonibüroo Hamburg ja Partnerid partner Hannes Hamburg ja suhtekorraldusfirma Powerhouse asutaja Janek Mäggi räägivad, mida toob praegune olukord kaasa kommunikatsioonis ning millised on soovitused turundus- ja kommunikatsioonijuhtidele.
Kadri Lainase sõnul on üldise ärevusfooni taustal eriti oluline eristada päris infot desinformatsioonist ning olla erinevate sõnumite võimendamisel võimalikult allikakriitiline.

Kadri Lainase sõnul tuleks teha organisatsioonis koordineeritud plaan. „Iga organisatsioon peaks võtma aja, et arutada läbi tänane olukord. Millised on Ukraina sõja mõjud organisatsioonile? Millist tuge vajavad töötajad või koostööpartnerid? Milliseid sõnumeid nendele edastada ja kes millistes kanalites neid edastama peaks? Kas ja kuidas sobituvad varem paika pandud kampaaniad või tegevused tänases kontekstis?“ loetles ta küsimusi, mida peaks endalt küsima, ja lisas, et kriisiolukorrad on komplekssed ja nõuavad organisatsioonidelt paindlikku, kuid ühtset tegutsemist. „Oluline on paika saada sõnumite ühtsus ja tuleb määrata inimene, kes kriisikommunikatsiooni juhib.“

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700