• 15.03.22, 11:28

Kadri Lainas: Ukraina sõja ja lipu kasutamine mistahes müügiedenduseks ei ole eetiline

Sõnumiagentuuri Akkadian partner Kadri Lainas, kommunikatsioonibüroo Hamburg ja Partnerid partner Hannes Hamburg ja suhtekorraldusfirma Powerhouse asutaja Janek Mäggi räägivad, mida toob praegune olukord kaasa kommunikatsioonis ning millised on soovitused turundus- ja kommunikatsioonijuhtidele.
Kadri Lainase sõnul on üldise ärevusfooni taustal eriti oluline eristada päris infot desinformatsioonist ning olla erinevate sõnumite võimendamisel võimalikult allikakriitiline.
  • Kadri Lainase sõnul on üldise ärevusfooni taustal eriti oluline eristada päris infot desinformatsioonist ning olla erinevate sõnumite võimendamisel võimalikult allikakriitiline.
Kadri Lainase sõnul tuleks teha organisatsioonis koordineeritud plaan. „Iga organisatsioon peaks võtma aja, et arutada läbi tänane olukord. Millised on Ukraina sõja mõjud organisatsioonile? Millist tuge vajavad töötajad või koostööpartnerid? Milliseid sõnumeid nendele edastada ja kes millistes kanalites neid edastama peaks? Kas ja kuidas sobituvad varem paika pandud kampaaniad või tegevused tänases kontekstis?“ loetles ta küsimusi, mida peaks endalt küsima, ja lisas, et kriisiolukorrad on komplekssed ja nõuavad organisatsioonidelt paindlikku, kuid ühtset tegutsemist. „Oluline on paika saada sõnumite ühtsus ja tuleb määrata inimene, kes kriisikommunikatsiooni juhib.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele