Autor: Ahto Aaremäe • 28. veebruar 2022

Age Creative’i loovjuht: kui kahurid räägivad, siis turundus…

Viimastel päevadel on väga paljud ettevõtted sotsiaalmeedias Ukraina värvides profiilipildid saanud. Osad kaupluseketid on teatanud Vene kaupade sortimendist väljaviskamisest ja mobiilioperaatorid pakuvad tasuta kõnesid/SMS-e Ukrainasse. Lisaks mõned postitused, mis teemat puudutavad. Mõned õnnestunumad, mõned vähem.
Agentuuri Age Creative loovjuht Ahto Aaremäe

Üldiselt ei julge keegi midagi kommunikatsiooniga peale hakata ja hoiab pigem suu kinni. Arusaadavalt tõmmatakse pidurit ka planeeritud tegevustele, sest pidevate sõjauudiste taustal pole varem ettevalmistatud kampaaniad kohased.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700