• 28.02.22, 15:15

Age Creative’i loovjuht: kui kahurid räägivad, siis turundus…

Viimastel päevadel on väga paljud ettevõtted sotsiaalmeedias Ukraina värvides profiilipildid saanud. Osad kaupluseketid on teatanud Vene kaupade sortimendist väljaviskamisest ja mobiilioperaatorid pakuvad tasuta kõnesid/SMS-e Ukrainasse. Lisaks mõned postitused, mis teemat puudutavad. Mõned õnnestunumad, mõned vähem.
Agentuuri Age Creative loovjuht Ahto Aaremäe
  • Agentuuri Age Creative loovjuht Ahto Aaremäe
Üldiselt ei julge keegi midagi kommunikatsiooniga peale hakata ja hoiab pigem suu kinni. Arusaadavalt tõmmatakse pidurit ka planeeritud tegevustele, sest pidevate sõjauudiste taustal pole varem ettevalmistatud kampaaniad kohased.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele