Autor: Laura Reiter • 14. jaanuar 2022

1Office Groupi turundusjuht: B2B turunduses on suurim väljakutse õige kliendi leidmine

1Office Group turundusjuht Kristella Pender toob välja peamised fookuspunktid B2B turunduses, mida silmas pidada. Pender astub üles ka 28. jaanuaril Arhitektuurikeskuses toimuval praktilisel B2B turunduse seminaril, kus ta jagab kogemusi, kuidas nad oma ettevõttes B2B turundust teevad.
1Office Groupi turundusjuht Kristella Pender.

Penderi sõnul arvatakse tihti, et B2B turundus keskendub põhiliselt näost näkku kohtumistele ja pikale kliendivõitmise protsessile ehk siis enne müüki kliendisuhtluse ülesehitamisele, et lõpuks ka müük tehtud saada. „Kindlasti paljude B2B äride puhul ka nii on, kuid nagu ka B2C valdkonnas on väga erinevate ärimudelitega ärisid, on neid veel rohkem B2B valdkonnas“ sõnas ta.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700