Autor: Laura Reiter • 29. detsember 2021

Outfunneli turundusjuht: turundustegevustega tuleb toetada igat kliendi sammu

Outfunneli turundusjuht Katheriin Liibert toob välja kaks peamist fookuspunkti B2B turunduses, mida silmas pidada. Liibert astub üles ka 28. jaanuaril Arhitektuurikeskuses toimuval praktilisel B2B turunduse seminaril.
Outfunneli turundusjuht Katheriin Liibert

Liiberti sõnul on B2B turunduses on kõige olulisem teada, kuidas pakutavat teenust või toodet ostetakse (n-ö buyer's journey) ning toetama turundustegevustega igat ostja sammu. „Näiteks kui taolisi lahendusi otsitakse enamasti iseseisvalt ja teenus pole kallis, siis on oluline, et pakutav lahendus oleks lihtsasti leitav ja et selle ostmine ettevõtte krediitkaardiga oleks võimalikult lihtne,“ selgitas Liibert ja lisas, et kui tegemist on aga kallima teenusega ning ostuprotsessi osaks on ka kõned müügiosakonnaga, siis peab turundus toetama müügiosakonna tööd nii palju kui võimalik. „Ja kui tegemist on väga innovaatilise teenuse või tootega, siis on B2B turunduse kõige olulisem töö hoopis teadlikkuse tõstmine,“ nentis ta.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700