Autor: Laura Reiter • 15. detsember 2021

BCS Itera turundus- ja kommunikatsioonijuht: paljud ettevõtted "püüavad kala dünamiidiga“ ehk ei tunne oma klienti

BCS Itera turundus- ja kommunikatsioonijuht Marek Maido annab põhjaliku ülevaate, millised on B2B turunduses peamised võtmetegurid, mida võiks täna ja tulevikus silmas pidada, rõhutades muu hulgas, et B2B turundus ei ole plakatid ega reklaam, vaid olulise info jagamine ning sisuka dialoogi pidamine kliendiga.
BCS Itera turundus- ja kommunikatsioonijuht Marek Maido: „Mida enam sa tunned oma klienti, seda parema ja sisukama sõnumi ning dialoogi suudad sa temaga ehitada."

Maido hinnangul on enamus, kui mitte kõik B2B turunduse võtmetegurid püsinud läbi aja pigem samad - seda peamiselt seetõttu, et põhjused, miks me ostame ja millised me inimesena põhiolemuselt oleme, pole üldiselt muutunud.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700