Autor: Laura Reiter • 17. detsember 2021

Advokaadibüroo LEXTAL turundusjuht: kvaliteetne sisu ei ole ainult müügile suunatud

Advokaadibüroo LEXTAL, mille kontorid asuvad Tallinnas, Riias ja Vilniuses, turundusjuht Kertu Irves toob välja kolm peamist võtmetegurit B2B turunduses, mida silmas pidada.
Advokaadibüroo LEXTAL turundusjuhi Kertu Irvese arvates on B2B turunduse oluliseimateks märksõnadeks muu hulgas järjekindlus ja kvaliteetne sisu.

Irvese sõnul on esimene võtmetegur B2B turunduses õigetes kanalites turundamine. „Aega ja eelarvet on mõttekas kulutada nendesse kanalitesse, kus tead kindlalt, et kõnetad otse õiget sihtrühma,“ selgitas ta.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700