Autor: Laura Reiter • 9. august 2021

Digiüleküllus on viinud tarbimisharjumuste muutusteni

Columbus Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Anneliis Aun rääkis, millises suunas on digiturundus liikumas ning kuidas nad on oma valdkonnas arvamusliidriks kujunenud.

Columbus Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Anneliis Aun

Millised on teie arvates digiturunduses peamised väljakutsed?

Peamine väljakutse ärikliendi maailmas on, kuidas sellel maastikul meeletu infotulva sees välja paista ja pakkuda õigel hetkel õiges kohas infot, mis päriselt väärtust loob, mitte ei oleks üks osa suurest infomürast.

Oleme viimase pooleteise aasta jooksul tervisekriisi tuules tajunud ka väga teravalt seda, et kanalid, mis eelnevalt on töötanud edukalt, enam nii häid tulemusi ei näita. Inimeste digiüleküllus on viinud tarbimisharjumuste muutuseni, milles tuleb leida uued lahendused.

Millises suunas on digiturundus liikumas?

Siin ma tajun mitut erinevat aspekti. Formaadi mõttes on video ja interaktiivsed lahendused endiselt võidukäiku tegemas ja näitamas paremaid tulemusi kui staatilised lahendused. Teiselt poolt on näha, et digiturunduse automatiseerimist ei võeta enam kui kusagil kaugustes asuvat sõnakõlksu, vaid ettevõtted on aru saanud, et tulemuste saavutamiseks ja efektiivseks tööks on küsimus pigem millal, kui kas seda teha.

Kolmas aspekt, mis on kindlasti väärt tähelepanu ja investeeringuid, on analüütika lahendused, mis aitavad meil kvantiteedi asemel luua kvaliteeti ja panustada sisule ning kanalitesse, kus investeeringud end maksimaalselt ära tasuvad.

Kas erialase sisuloome kajastamisel arvamusliidriks kujunemine on olnud eesmärgiks omaette? Kas see on lisanud ka lisakohustusi, kuna see nõuab teatud vastutust ja selle positsiooni hoidmist?

Columbus on täisväärtuslik digitaliseerimispartner, aidates ettevõtetel oma äri arendada ja innovatsiooni ellu viia - olgu see siis turunduse automatiseerimine, e-kaubandus või suured kaubanduse ja tööstuse lahendused. Kuna digitaliseerimise valdkond on pidevas kiires arengus ja sellega sammu pidamine ei ole ettevõtete põhitegevus, siis oleme võtnud enda ülesandeks toetada ettevõtteid ning aidata neil teadlikumalt selles maailmas orienteeruda.

Selle eesmärgi elluviimiseks oleme toonud inimesed, kes töötavad igapäevaselt ettevõtetega, näevad nende väljakutseid ja samas on kursis ka digimaailma võimalustega, turule lähemale. Peamine eesmärk on olnud siiski turu harimine, teadlikkuse tõstmine ning klientidele kvaliteetse infoga lähedal olemine, mis on viinud selleni, et paljudest meie meeskonna liikmetest on kasvanud arvamusliidrid enda valdkonnas, kelle arvamust küsitakse ja usaldatakse.

Selle taga on aastatepikkune väga järjepidev töö, millega kindlasti kaasneb vastutus ning panus, mida meie meeskonna liikmed annavad oma tavatöö kõrvalt.

Kas ja kuidas arvamusliidri rolli oma turundustegevustes ära kasutate?

Me töötame inbound metoodika alusel, mis tähendab, et meie turundustegevused on üles ehitatud vastavalt kliendi elutsüklile. Kõik algab teadlikkuse tõstmisest turul ning selles faasis mängivad inimesed, kes on turule lähedal ja võtavad meedias sõna, väga suurt rolli.

Tule digiturunduse aastakonverentsile Best Internet 2021, kus teiste seas räägib Anneliis Aun sellest, kuidas digiturunduse abil arvamusliidriks saada.

Osta soodushinnaga pilet Best Internet 2021 konverentsile juba täna SIIT.

Kohtumiseni sügisel Tartus!

Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700