• 02.07.21, 10:08

Tõrva 95 turundab end uue veemõnula avamise ja vabaõhulavastusega ”Näkki nägid?”

2. juulil kell 22.00 etendub vabaõhulavastus ”Näkki nägid?” samal ajal avatava Tõrva Veemõnula hoovis, millega tõrvakad tähistavad linnaõiguste saamise 95. juubeliaastat. Mulgimaa-ainelise etenduse lavastas Tõrva juurtega näitleja Adeele Jaago, põimides kokku muusika, teksti ning valgusinstallatsiooni.
Tõrva 95 turundab end uue veemõnula avamise ja vabaõhulavastusega ”Näkki nägid?”
Lavastaja Adeele Jaago sõnul on etendus inspireeritud mängupaigast endast. Lavaks on veemõnula Tõrvas, Mulgimaa looduse ja Tõrva imeilusate järvede keskel. Etendus räägib Jaago sõnul näki kui igavese elu ja armastuse otsingutest, mille jaoks koguti ainest Tõrva ajaloost ja unikaalsest mulgi kultuuripärandist. Inspiratsiooni näkitemaatika loomiseks andis eelmisel aastal Tõrva püstitatud liivaskulptuur Mulgi näkk.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele