Autor: Kristina Madisson-Laht • 20. aprill 2021
Egle Raadik-Gonchev: Amazonis alustades oli väga põnev konkurentide rahakotis sobrada
Amazoni müügiekspert Egle Raadik-Gonchev rõhutas Äripäeva hommikuprogrammis eelnimetatud platvormil unikaalse müügiargumendi loomise vajalikkust. Tema sõnul on Eestis kiirelt arenev Amazonis äri tegevate inimeste kogukond, mille arv jääb 3000-4000 huvilise kanti.
Amazoni ettevõtja Egle Raadik-Gonchev.
Foto: Raul Mee
Internetiturundaja ja koolitaja Egle Raadik-Gonchevi sõnul saab Amazoni platvormil äri teha ükskõik millises maailma paigas. Ta peab oluliseks klientide tagasisidet ja jälgib, milliseid tooteid koos ostetakse. “Need, kes vaevuvad süveneda, saavad vastava info kergesti üles noppida. Eesmärk on kiliendist aru saada ja muuta ostlemine lihtsamaks," ütles ta.