Annika Arras jagab eduka kampaania retsepti: faktid ja emotsioonid tuleb kokku panna
Kommunikatsioonibüroo Miltton New Nordicsi juht ja kaasasutaja Annika Arras ning Hando Sinisalu rääkisid Eestile tehtud mainekahjust, piirangutest sotsiaalmeedias ja sellest, kuidas veenda ümber neid, kes on vaktsineerimise suhtes kahtleval seisukohal.
Annika Arras on Passwordi turunduskonverentsil Aasta Turundusteo žüriis.
Veel saab soetada soodushinnaga pileteid 4. ja 5. mail 2021 toimuvale turunduskonverentsile Password. Selle raames valitakse muuhulgas Aasta Turundustegu, mille žüriisse kuulub ka Annika Arras.
"Liiga tihti näen reklaamikampaaniates loosungeid, mis ei ühti ettevõtte väärtustega, või sümboleid, mis on vastuolus esitatava sõnumiga," sõnas Miltton New Nordicsi partner ja Passwordi esineja Annika Arras. Teda teeb murelikuks indulgentside ostmine läbi rohepesu ja silmakirjaliku hoolivusturunduse trend.
Miltton New Nordicsi partner ja Passwordi konverentsi esineja Annika Arras rääkis Äripäeva raadios vastutustundlikust tarbimisest ja turundusest, intervjueeris Hando Sinisalu.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.