Autor: Marianne Liibert • 1. veebruar 2021
Ainult tellijatele

Annika Arras jagab eduka kampaania retsepti: faktid ja emotsioonid tuleb kokku panna

Kommunikatsioonibüroo Miltton New Nordicsi juht ja kaasasutaja Annika Arras ning Hando Sinisalu rääkisid Eestile tehtud mainekahjust, piirangutest sotsiaalmeedias ja sellest, kuidas veenda ümber neid, kes on vaktsineerimise suhtes kahtleval seisukohal.

Annika Arras on Passwordi turunduskonverentsil Aasta Turundusteo žüriis.
Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700