Autor: Marianne Liibert • 1. veebruar 2021

Annika Arras jagab eduka kampaania retsepti: faktid ja emotsioonid tuleb kokku panna

Kommunikatsioonibüroo Miltton New Nordicsi juht ja kaasasutaja Annika Arras ning Hando Sinisalu rääkisid Eestile tehtud mainekahjust, piirangutest sotsiaalmeedias ja sellest, kuidas veenda ümber neid, kes on vaktsineerimise suhtes kahtleval seisukohal.
Annika Arras on Passwordi turunduskonverentsil Aasta Turundusteo žüriis.

Veel saab soetada soodushinnaga pileteid 4. ja 5. mail 2021 toimuvale turunduskonverentsile Password. Selle raames valitakse muuhulgas Aasta Turundustegu, mille žüriisse kuulub ka Annika Arras.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700