Autor: Best Marketing • 23. oktoober 2020

Ärinõustamisettevõte Miltton ja digiturundusagentuur IMPACT 80/20 liituvad

Miltton Eestis kasvatas mullu müügitulu 1,5 miljoni euroni. Tänavu jätkab Miltton laienemist, ühinedes digiturundusettevõttega IMPACT 80/20.
Annka Arras
Foto: Photo:Marko Mumm

2018. aasta lõpus valitsussuhete agentuuri Miltton ja kommunikatsioonibüroo JLP liitumisel loodud ettevõtte fookus oli möödunud aastal ühtse teenusteportfelli loomisel. Integreeritud ärimudeli kasu klientidele ja mõju tulemustele on nähtav lähiaastatel. Milttoni juhtivpartneri Annika Arrase sõnul on ettevõte praegu kiires kasvufaasis, mida ka koroonapandeemia pole pidurdanud. “Oleme tänavu keskendunud digiturunduse, muutuste nõustamise ning ettevõtete vastutustundlikkuse alase nõustamisteenuse arendusele,” rääkis Arras. "Asutasime mullu Kristi Liiva juhtimisel muutuste nõustamisele keskendunud ettevõtte Miltton Sisu, nüüd siseneme digiturundusmaailma ning järgmine samm on tütarettevõtete asutamine Lätti ja Leetu.”

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700