Miltton Eestis kasvatas mullu müügitulu 1,5 miljoni euroni. Tänavu jätkab Miltton laienemist, ühinedes digiturundusettevõttega IMPACT 80/20.

- Annka Arras
- Foto: Photo:Marko Mumm
2018. aasta lõpus valitsussuhete agentuuri Miltton ja kommunikatsioonibüroo JLP liitumisel loodud ettevõtte fookus oli möödunud aastal ühtse teenusteportfelli loomisel. Integreeritud ärimudeli kasu klientidele ja mõju tulemustele on nähtav lähiaastatel. Milttoni juhtivpartneri Annika Arrase sõnul on ettevõte praegu kiires kasvufaasis, mida ka koroonapandeemia pole pidurdanud. “Oleme tänavu keskendunud digiturunduse, muutuste nõustamise ning ettevõtete vastutustundlikkuse alase nõustamisteenuse arendusele,” rääkis Arras. "Asutasime mullu Kristi Liiva juhtimisel muutuste nõustamisele keskendunud ettevõtte Miltton Sisu, nüüd siseneme digiturundusmaailma ning järgmine samm on tütarettevõtete asutamine Lätti ja Leetu.”
Seotud lood
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“