Autor: Best Marketing • 16. aprill 2020
Ainult tellijatele

Kantar Emor: Eriolukorra infonälg on asendunud väsimusega

Kantar Emori iganädalase eriolukorra seire andmed näitavad sel nädalal, et Eesti inimesed jälgivad eriolukorra ja koroonapuhanguga seotud uudiseid varasemast vähem. Samuti on kasvanud nende inimeste hulk, kes ei usalda või ei jälgi üldse meediat.

Inimesed tahavad aeg-ajalt end "koroonast välja lülitada".

Enim usaldavad Eesti inimesed avalik-õiguslikke meediakanaleid ETV-d ja ERR-i ning eraväljaannetest Postimeest. Seevastu suurima jälgijaskonnaga on Delfi.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700