• 23.10.25, 10:35

LHV Kindlustuse värske müügi- ja turundusjuht: niisama „sussutada“ pole mõtet

LHV Kindlustuse uus müügi- ja turundusjuht Matthias Vutt jõudis oma ametikohale ebatavalist teed pidi – sotsiaalmeedia kaudu. Nüüd seab ta sihiks viia LHV Kindlustus järgmisele kasvutasemele ning usub, et edu võti on julgus tegutseda.
LHV Kindlustuse uus müügi- ja turundusjuht Matthias Vutt
  • LHV Kindlustuse uus müügi- ja turundusjuht Matthias Vutt
  • Foto: Paul Meiesaar
Matthias Vutt ütleb, et jõudis LHV Kindlustuse müügi- ja turundusjuhi kohani pisut ebatraditsioonilisel moel. „Olin kunagi varem oma karjääris katsetanud lahendust, kus tegin sotsiaalmeedias avaliku hõike, et otsin uusi väljakutseid. Kuna see töötas ka varem ja lauale jõudsid pakkumised, mida muidu poleks leidnud, siis mõtlesin, et proovin uuesti. Ja voilà – mõne päevaga sain mitmeid huvitavaid pakkumisi, millest üks oli ka LHV Kindlustuselt.“

Seotud lood

Uudised
  • 21.10.25, 12:27
70 on uus 40: eluea revolutsioon sunnib ühiskonda ümber mõtestama
Järgmine suur muutus on 100-aastane elu kui uus norm
Keskmine eluiga on saja aastaga kahekordistunud ja järgmine põlvkond võib elada saja-aastaseks. See ei ole enam ulme, vaid uus reaalsus, mis paneb proovile senised arusaamad haridusest, tööst, pensionist ja vananemisest.
Arvamused
  • 21.10.25, 07:30
Carmen Karu: Mis oleks, kui igaüks ei oleks turundaja?
„Viimastel aastatel on turundusest saanud justkui uus rahvusspordiala. Igaüks teab, kuidas seda teha, igaüks arvab end tundvat algoritme ja igaüks jagab sotsiaalmeedias „nõuandeid“, kuidas brändi kasvatada või müüki kahekordistada,“ kirjutab Carmen Karu arvamuskonkursile Tark Turundus saadetud loos.
Uudised
  • 09.10.25, 10:23
G4Si uus turundusjuht: minu KPI on inimeste rahulik uni
Kui inimesed lähevad õhtul magama rahuliku südamega, sest teavad, et nende kodu, pere ja äri on kaitstud, siis oleme saavutanud midagi enamat kui turundusliku eesmärgi – oleme loonud tähendust, ütleb G4Si turundusjuht Kadi Priimägi.
Uudised
  • 08.10.25, 12:41
Lido värske brändijuht: agentuuris mõtlesin mõõdikutes, nüüd mõtlen väärtustes
Septembrist asus LIDO Eesti brändijuhi ametikohale Jana Kirisberg, kelle senine karjäär on eelnevalt paljuski meediaagentuurides möödunud.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele