Autor: Best Marketing • 9. aprill 2020

Kantar Emor: Infojanu kasvatas eriolukorra ajal uudistesaadete vaadatavust televisioonis

Märtsi keskpaigast kehtima hakanud eriolukord ning sellega kaasnenud tohutu infovoog on kasvatanud ka koduseinte vahele sunnitud eestimaalaste huvi teleuudiste vastu, näitavad Kantar Emori teleauditooriumi andmed.

Kantar Emori ekspert Elvin Heinla sõnul on märgatavat vaatajate arvu tõusu näha 11. nädalast, mil hakkasid tulema üha ärevamad teated viiruse laiemast levimisest ning valitsus kehtestas Eestis eriolukorra (hakkas kehtima alates 13. märtsist).

Kuigi eelmisel nädalal võib täheldada väikest uudistesaadete vaatajate arvu langust, ületas see siiski kriisieelseid vaatajanumbreid. „Vaatajate arvu languse taga võib olla ka asjaolu, et sama teema ümber keerlevad uudised on end vaatajate jaoks ammendanud. Erandiks on siin ETV+ eetris olev „Aktuaalne kaamera“, mille vaatajate arv eelmisel nädalal oli rekordkõrge, keskmiselt vaatas saadet päeva jooksul 44 000 silmapaari,“ selgitas Elvin Heinla. Vaata interaktiivset infogrammi siit.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700