Ainult tellijatele
Autor: Best Marketing • 9. aprill 2020
Ainult tellijatele

Kantar Emor: Infojanu kasvatas eriolukorra ajal uudistesaadete vaadatavust televisioonis

Märtsi keskpaigast kehtima hakanud eriolukord ning sellega kaasnenud tohutu infovoog on kasvatanud ka koduseinte vahele sunnitud eestimaalaste huvi teleuudiste vastu, näitavad Kantar Emori teleauditooriumi andmed.

Kantar Emori ekspert Elvin Heinla sõnul on märgatavat vaatajate arvu tõusu näha 11. nädalast, mil hakkasid tulema üha ärevamad teated viiruse laiemast levimisest ning valitsus kehtestas Eestis eriolukorra (hakkas kehtima alates 13. märtsist).

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700