Kantar Emor: Eriolukorra mõju tarbijate ostukäitumisele
Eriolukorras tellitakse internetist enim kulleriga valmistoitu ja toidukaupu. Eriolukorra esimestel nädalatel on toidu e-ostmine kasvanud kordades kiiremini kui tööstuskaupadel, seda nii ostumahtude kui ka esmakordsete ostjate arvestuses.
Internetiostudest on täna populaarseim valmistoidu tellimine kulleriga, selgub Kantar Emori eriolukorra radarist, mille käigus uuriti enam kui kahekümne kauba ja teenuse ostmist. Valmistoidule järgnevad toidukaubad ning alles seejärel tööstuskaupade internetiostud – elektroonika, rõivad ja raamatud.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]