Autor: Best Marketing • 1. aprill 2020
Ainult tellijatele

Kantar Emor: Eriolukorra mõju tarbijate ostukäitumisele

Eriolukorras tellitakse internetist enim kulleriga valmistoitu ja toidukaupu. Eriolukorra esimestel nädalatel on toidu e-ostmine kasvanud kordades kiiremini kui tööstuskaupadel, seda nii ostumahtude kui ka esmakordsete ostjate arvestuses.

Internetiostudest on täna populaarseim valmistoidu tellimine kulleriga, selgub Kantar Emori eriolukorra radarist, mille käigus uuriti enam kui kahekümne kauba ja teenuse ostmist. Valmistoidule järgnevad toidukaubad ning alles seejärel tööstuskaupade internetiostud – elektroonika, rõivad ja raamatud.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700