Kas tugev soovituskapital enne kriisi annab ettevõtetele eelise ka kriisijärgselt?
„Peatage maailm, ma tahan maha minna!“ oli veel mõnda aega tagasi moodne hüüatada, viidates sellega kas üle pea kasvavale töö- ja elutempole ning kroonilisele ajapuudusele, aina suurenevatele kliima- ja reostusprobleemidele või ükskõik millele muule, mis parajasti lahendamatu probleemina tundus.
Kantar Emori kliendikogemuse ekspert Lele Aak
Autor: Meeli Küttim
Kuid nüüd, kus maailm ongi suure osa inimeste ja äride jaoks kas ajutiselt või igaveseks peatunud, ei tundu see mõte enam sugugi nii ahvatlev. Kuigi inimesena võib sellises peatumises ja aja maha võtmises näha ka positiivseid külgi, unistab enamik meist elust enne 12. märtsi. Tõenäoliselt ka need inimesed ja ettevõtted, kelle jaoks on kriis tähendanud töömahu (üsna prognoosimatut) kasvu. Tegelikult tahaksime kiiresti „tagasi normaalsusesse“.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]