Ainult tellijatele
Autor: Best Marketing • 30. märts 2020
Ainult tellijatele

Koroonaviiruse mõju meediatarbimisele ja reklaamidele

Kantar analüüsis viimaste nädalate teleauditooriumi ning reklaamimahtude andmeid ning selle lühikese aja jooksul on näha juba mõningasi muutusi inimeste vaatamisharjumustes. Mida see reklaamijate jaoks tähendab?

Nüüd, mil paljud riigid on koroonaviiruse tõttu kehtestanud osalise või täieliku liikumiskeelu, veedavad miljonid inimesed aega koduseinte vahel.

Kantari meediauuringute juht Andy Brown kirjutas Kantari blogis, kuidas inimeste meediatarbimine on muutunud ja mida see reklaamijate jaoks tähendab.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700