• 18.09.19, 09:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

E-turunduse TOP: Eesti agentuurid ei jää maailma tippudele alla

Convertal OÜ strateeg ja partner Taavi Raidma räägib, et Eesti agentuuridel on suur potentsiaal vaadata väljapoole, sest meie teadmised ja oskused ei jää muu maailma agentuuridele alla.
Convertali auahne ja tegudele suunatud meeskond on seadnud eesmärgiks arendada ettevõte selliseks, et 20 aasta pärast sooviksid ka nende lapsed Convertalisse tööle minna.
  • Convertali auahne ja tegudele suunatud meeskond on seadnud eesmärgiks arendada ettevõte selliseks, et 20 aasta pärast sooviksid ka nende lapsed Convertalisse tööle minna.
  • Foto: Jake Farra
2019. aastal ilmunud e-turunduse TOPist jäi Äripäeva Infopanga eksimuse tõttu välja ADM Interactive. Pärast TOPi uuesti arvutamist saavutas ADM Interactive e-turunduse TOPis esimese koha ning Convertal jäi teisele kohale. Uuendatud tabeliga saate tutvuda artikli lõpus. Vabandame eksimuse oärast!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele