Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Shisheido: väärt brändid on loodud lugude kaudu
Head brändid on loodud lugude kaudu, mis jutustavad erinevatele inimestele erinevaid lugusid, rääkis Shisheido digitaalse transformatsiooni ja innovatsiooni regionaalne juht Zaheer Nooruddin Passwordi konverentsil.
Peale atraktiivsete lugude jutustamise teevad mõjukad brändid Nooruddini sõnul ka asjatundlikku turundust, peavad aktiivset suhtlust oma klientidega ning on kursis kohaliku kultuuri ja selle eripäradega. Iseäranis oluline on see globaalsete brändide jaoks, sest nemad peavad oskama köita väga erinevaid rahvaid ja kultuure.