Silja Oja • 14. detsember 2017
Jaga lugu:

Tuntud Eesti inimeste Instagrami fotod jõudsid välimeediasse

Lavastatud ja järeltöödeldud reklaamfotode asemel toob Solaris Keskuse jõulukampaania esmakordselt Eestis suurtele JCDecaux Tallinna kesklinna välimeediapindadele Instagrami fotod, mille autoriteks on Helen Sildna, Helen Sürje, Britt Samoson, Kristiina Kullo ja Aljona Eesmaa.

Solaris Keskuse turundusjuhi Kristiina Kullo sõnul ei kehti kaasaegse turundus- või reklaamikampaania loomisel sageli enam klassikalised reeglid. “Iga päev telefonis näpuga üles-alla lohistades ei saa enamik võib-olla arugi, kuidas ligi pooled sotsiaalmeedias nähtud fotod meile midagi reklaamivad,” selgitas Kullo ja lisas, et reklaami ja sotsiaalmeedia segunemine on tänapäeval praktiliselt vältimatu. Maitsekat ja keskkonda sobivat visuaalset sisu luues on aga võimalik see enda jaoks väga kenasti tööle panna.

Helen Sildna  

Kuigi Instagrami ülevõtmisi kuulsuste poolt on Eestis ennegi tehtud, siis linnapilti ja suurtele ekraanidele ei ole need sotsiaalmeedia postitused kunagi jõudnud. Lisaks tuntud inimestele võtab aktsioonist osa ka Israeli kustitudeng Anastasiya Golubotsky. “Anname osalejatele suhteliselt vabad käed – nende ülesandeks on lihtsalt Solarises pilte teha ja lisada juurde hashtag #solarisonkingitus,” märkis Kullo, kelle sõnul võetakse lisaks fotodele kampaania raames kasutusele ka kõik teised sotsiaalmeedia rakendusvõimalused, nagu näiteks otseülekanded ja story’d. 

Helen Sürje  

Kullo sõnul on hea Instagrami konto üheks tunnuseks fotode ühtlaselt stabiilne kvaliteet ja stiil, mistõttu võeti keskuse kontot nii kampaania ajal kui ka edaspidi haldama moeblogija Aljona Eesmaa. “Tema käekiri ja tunnetus on täpselt sellised, nagu me otsinud oleme – need tekitavad sellise mõnusa pühapäevatunde, on selged, puhtad ja täpsed,” lisas Kullo.

“Ega siis asjata pole Instagram maailma kõige kiiremini kasvav sotsiaalmeediavõrgustik – neid edulugusid, kus mõni vähem tuntud tegija või bränd läbi selle keskkonna tuule tiibadesse on saanud, leiab Eestistki. Ja ühe kaubanduskeskuse eesmärk võikski olla just seesuguses kanalis oma rentnikke kõige paremal moel tutvustada,” rääkis Kullo.

Paari aastaga pealinna suurima disainikaupluste alaga keskuseks kasvanud Solaris on läbimas uuenduskuuri nii seest kui väljast ja paistab Kullo sõnul ka oma jõulukampaaniaga tavapärase kingiralli keskel loodetavasti silma. “Isegi jõululaule ei kuule siin tänavu – meile on spetsiaalsed listid koostanud Heidy Purga, Sander Mölder ja Janek Murd.”

Pilt Helen Sürje koerast Eesti Disainimajas ja KuKuJuKu helkuritest:

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Enimloetud
Maarit Eerme
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
Helen Külaots
Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com