• 14.12.17, 14:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tuntud Eesti inimeste Instagrami fotod jõudsid välimeediasse

Lavastatud ja järeltöödeldud reklaamfotode asemel toob Solaris Keskuse jõulukampaania esmakordselt Eestis suurtele JCDecaux Tallinna kesklinna välimeediapindadele Instagrami fotod, mille autoriteks on Helen Sildna, Helen Sürje, Britt Samoson, Kristiina Kullo ja Aljona Eesmaa.
Tuntud Eesti inimeste Instagrami fotod jõudsid välimeediasse
Solaris Keskuse turundusjuhi Kristiina Kullo sõnul ei kehti kaasaegse turundus- või reklaamikampaania loomisel sageli enam klassikalised reeglid. “Iga päev telefonis näpuga üles-alla lohistades ei saa enamik võib-olla arugi, kuidas ligi pooled sotsiaalmeedias nähtud fotod meile midagi reklaamivad,” selgitas Kullo ja lisas, et reklaami ja sotsiaalmeedia segunemine on tänapäeval praktiliselt vältimatu. Maitsekat ja keskkonda sobivat visuaalset sisu luues on aga võimalik see enda jaoks väga kenasti tööle panna.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele