• 08.11.17, 14:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus trend turunduses: tee oma e-maili turundus korda

“Kui sa e-maili oma turundusmiksis ei kasuta, lased ringi tühja kummiga,” ütleb Priit Kallas ettevõttest Dreamgrow. “Tarbija eelistab e-maili, see lihtsalt on nii,” ütlevad ka ülejäänud e-maili turunduse sessiooni esinejad Best Internetil kui ühest suust ning ilmestavad oma väidet statistikaga – keskmiselt on e-mailiturunduse ROI 30%.
DreamGrow asutaja ja strateeg Priit Kallas
  • DreamGrow asutaja ja strateeg Priit Kallas
  • Foto: Raul Mee
Kokkuvõte Best Interneti konverentsi e-maili sessiooni ettekannetest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele