• 08.11.17, 14:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus trend turunduses: tee oma e-maili turundus korda

“Kui sa e-maili oma turundusmiksis ei kasuta, lased ringi tühja kummiga,” ütleb Priit Kallas ettevõttest Dreamgrow. “Tarbija eelistab e-maili, see lihtsalt on nii,” ütlevad ka ülejäänud e-maili turunduse sessiooni esinejad Best Internetil kui ühest suust ning ilmestavad oma väidet statistikaga – keskmiselt on e-mailiturunduse ROI 30%.
DreamGrow asutaja ja strateeg Priit Kallas
  • DreamGrow asutaja ja strateeg Priit Kallas
  • Foto: Raul Mee
Kokkuvõte Best Interneti konverentsi e-maili sessiooni ettekannetest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele