• 08.11.17, 14:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uus trend turunduses: tee oma e-maili turundus korda

“Kui sa e-maili oma turundusmiksis ei kasuta, lased ringi tühja kummiga,” ütleb Priit Kallas ettevõttest Dreamgrow. “Tarbija eelistab e-maili, see lihtsalt on nii,” ütlevad ka ülejäänud e-maili turunduse sessiooni esinejad Best Internetil kui ühest suust ning ilmestavad oma väidet statistikaga – keskmiselt on e-mailiturunduse ROI 30%.
DreamGrow asutaja ja strateeg Priit Kallas
  • DreamGrow asutaja ja strateeg Priit Kallas
  • Foto: Raul Mee
Kokkuvõte Best Interneti konverentsi e-maili sessiooni ettekannetest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele