• 05.04.16, 09:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: SEB Terviknõustamise sisuturunduskampaania

Terviknõustamine kui SEB panga olulisim erakliendi teenus vajas väikest taganttõuget, sest omal algatusel saabus nõustamisele vähe inimesi. Põhjuseks oli teadmatus, hirm “pähemäärimise” ees ning ka inimeste niikuinii-mul-raha-pole arvamus. Kuidas saada kliendid teenust kasutama? Ikka läbimõeldud strateegia ja hea kampaaniaga, mis aitas SEB ka Turundustegu 2015 finaali.
SEB Terviknõustamise sisuturunduskampaania
  • SEB Terviknõustamise sisuturunduskampaania
Mis on terviknõustamine: See on SEB panga kõige olulisem erakliendi teenus, mille käigus erakliendihaldur koos kliendiga vaatab läbi kõik tema rahalised vajadused, alustades igapäevastest asjadest, lõpetades suuremate investeeringutega. Seega kannab terviknõustamine endas mõtet - kui sul on kontroll oma raha üle, on sul kontroll oma elu üle. Terviknõustamise puhul on kasu kahepoolne - klient saab tervikülevaate oma rahaasjadest ja meie saame rakendada omavahel kokkusobivat tooteportfelli tervikuna. Sest kui klientidel on rahaasjad korras ja kontrolli all, on ka meie kliendiportfell kvaliteetsem.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 07.05.25, 11:22
Vičiunai otsib müügimeeskonna juhti
Kandideerimise tähtaeg: 18.05.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele