Ainult tellijatele
Autor: Helen Külaots • 5. aprill 2016
Ainult tellijatele
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Case study: SEB Terviknõustamise sisuturunduskampaania

SEB Terviknõustamise sisuturunduskampaania

Terviknõustamine kui SEB panga olulisim erakliendi teenus vajas väikest taganttõuget, sest omal algatusel saabus nõustamisele vähe inimesi. Põhjuseks oli teadmatus, hirm “pähemäärimise” ees ning ka inimeste niikuinii-mul-raha-pole arvamus. Kuidas saada kliendid teenust kasutama? Ikka läbimõeldud strateegia ja hea kampaaniaga, mis aitas SEB ka Turundustegu 2015 finaali.

Mis on terviknõustamine: See on SEB panga kõige olulisem erakliendi teenus, mille käigus erakliendihaldur koos kliendiga vaatab läbi kõik tema rahalised vajadused, alustades igapäevastest asjadest, lõpetades suuremate investeeringutega. Seega kannab terviknõustamine endas mõtet - kui sul on kontroll oma raha üle, on sul kontroll oma elu üle. Terviknõustamise puhul on kasu kahepoolne - klient saab tervikülevaate oma rahaasjadest ja meie saame rakendada omavahel kokkusobivat tooteportfelli tervikuna. Sest kui klientidel on rahaasjad korras ja kontrolli all, on ka meie kliendiportfell kvaliteetsem.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700