• 05.04.16, 09:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study: SEB Terviknõustamise sisuturunduskampaania

Terviknõustamine kui SEB panga olulisim erakliendi teenus vajas väikest taganttõuget, sest omal algatusel saabus nõustamisele vähe inimesi. Põhjuseks oli teadmatus, hirm “pähemäärimise” ees ning ka inimeste niikuinii-mul-raha-pole arvamus. Kuidas saada kliendid teenust kasutama? Ikka läbimõeldud strateegia ja hea kampaaniaga, mis aitas SEB ka Turundustegu 2015 finaali.
SEB Terviknõustamise sisuturunduskampaania
  • SEB Terviknõustamise sisuturunduskampaania
Mis on terviknõustamine: See on SEB panga kõige olulisem erakliendi teenus, mille käigus erakliendihaldur koos kliendiga vaatab läbi kõik tema rahalised vajadused, alustades igapäevastest asjadest, lõpetades suuremate investeeringutega. Seega kannab terviknõustamine endas mõtet - kui sul on kontroll oma raha üle, on sul kontroll oma elu üle. Terviknõustamise puhul on kasu kahepoolne - klient saab tervikülevaate oma rahaasjadest ja meie saame rakendada omavahel kokkusobivat tooteportfelli tervikuna. Sest kui klientidel on rahaasjad korras ja kontrolli all, on ka meie kliendiportfell kvaliteetsem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele