Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Case study: SEB Terviknõustamise sisuturunduskampaania

SEB Terviknõustamise sisuturunduskampaania  

Terviknõustamine kui SEB panga olulisim erakliendi teenus vajas väikest taganttõuget, sest omal algatusel saabus nõustamisele vähe inimesi. Põhjuseks oli teadmatus, hirm “pähemäärimise” ees ning ka inimeste niikuinii-mul-raha-pole arvamus. Kuidas saada kliendid teenust kasutama? Ikka läbimõeldud strateegia ja hea kampaaniaga, mis aitas SEB ka Turundustegu 2015 finaali.

Mis on terviknõustamine: See on SEB panga kõige olulisem erakliendi teenus, mille käigus erakliendihaldur koos kliendiga vaatab läbi kõik tema rahalised vajadused, alustades igapäevastest asjadest, lõpetades suuremate investeeringutega. Seega kannab terviknõustamine endas mõtet - kui sul on kontroll oma raha üle, on sul kontroll oma elu üle. Terviknõustamise puhul on kasu kahepoolne - klient saab tervikülevaate oma rahaasjadest ja meie saame rakendada omavahel kokkusobivat tooteportfelli tervikuna. Sest kui klientidel on rahaasjad korras ja kontrolli all, on ka meie kliendiportfell kvaliteetsem.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831marianne@bestmarketing.ee
    Kristi Remmik
    Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988kristi@bestmarketing.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee