• 19.03.12, 12:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundusrockilt: Jaan Tätte tõi lavale reklaamiagentuur MUST

"Minu käest küsiti Passwordi afterparty’l korduvalt, et misasi see MUSTus on", märkis City Motorsi juhatuse esimees Henrik Raave...
Siin see tutvustus nüüd on! Eesti rokiklassikat ja Jaan Tättet esitanud MUSTus sündis reklaamiagentuuris MUST, mis loodi sügaval kriisiajal ja on nüüd 3 aastat kogemusi ja liha luudele kogunud. Mina olen kliendina algusest peale nende toimetamisi näinud. Meist on saanud väga head koostööpartnerid ja nüüd Passwordi tarvis -  ennäe imet, ka bändikaaslased.

Seotud lood

Uudised
  • 17.03.12, 20:02
FOTOGALERII: Turundusrock 2012
16. märtsi õhtul toimus Rock Cafes unikaalne Password 2012 afterparty, kus astus üles 9 turundus- ja reklaamiinimestest koosnevat bändi. Vaata pilte peost ja esinejatest!
  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele