Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Turundusrockilt: Jaan Tätte tõi lavale reklaamiagentuur MUST
"Minu käest küsiti Passwordi afterparty’l korduvalt, et misasi see MUSTus on", märkis City Motorsi juhatuse esimees Henrik Raave...
Siin see tutvustus nüüd on! Eesti rokiklassikat ja Jaan Tättet esitanud MUSTus sündis reklaamiagentuuris MUST, mis loodi sügaval kriisiajal ja on nüüd 3 aastat kogemusi ja liha luudele kogunud. Mina olen kliendina algusest peale nende toimetamisi näinud. Meist on saanud väga head koostööpartnerid ja nüüd Passwordi tarvis - ennäe imet, ka bändikaaslased.
16. märtsi õhtul toimus Rock Cafes unikaalne Password 2012 afterparty, kus astus üles 9 turundus- ja reklaamiinimestest koosnevat bändi. Vaata pilte peost ja esinejatest!
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“