• 19.03.12, 12:08
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundusrockilt: Jaan Tätte tõi lavale reklaamiagentuur MUST

"Minu käest küsiti Passwordi afterparty’l korduvalt, et misasi see MUSTus on", märkis City Motorsi juhatuse esimees Henrik Raave...
Siin see tutvustus nüüd on! Eesti rokiklassikat ja Jaan Tättet esitanud MUSTus sündis reklaamiagentuuris MUST, mis loodi sügaval kriisiajal ja on nüüd 3 aastat kogemusi ja liha luudele kogunud. Mina olen kliendina algusest peale nende toimetamisi näinud. Meist on saanud väga head koostööpartnerid ja nüüd Passwordi tarvis -  ennäe imet, ka bändikaaslased.

Seotud lood

Uudised
  • 17.03.12, 20:02
FOTOGALERII: Turundusrock 2012
16. märtsi õhtul toimus Rock Cafes unikaalne Password 2012 afterparty, kus astus üles 9 turundus- ja reklaamiinimestest koosnevat bändi. Vaata pilte peost ja esinejatest!
  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele