• 17.03.12, 20:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

FOTOGALERII: Turundusrock 2012

16. märtsi õhtul toimus Rock Cafes unikaalne Password 2012 afterparty, kus astus üles 9 turundus- ja reklaamiinimestest koosnevat bändi. Vaata pilte peost ja esinejatest!

Seotud lood

Uudised
  • 19.03.12, 12:08
Turundusrockilt: Jaan Tätte tõi lavale reklaamiagentuur MUST
"Minu käest küsiti Passwordi afterparty’l korduvalt, et misasi see MUSTus on", märkis City Motorsi juhatuse esimees Henrik Raave...
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele