"Viimased arengud olulisi muudatusi Kristiine Keskuse ega ka Rocca al Mare Keskuse igapäevatöös kaasa ei too: mõlemal on oma turundusmeeskond olemas, strateegiad paigas, töö käib plaanipäraselt, mingeid järske muutusi ei tule," ütles Kristi Seppel Best Marketingile.
"Mina hakkan mõlema meeskonna tööd ning mõlema keskuse turundust edasi arendama vastavalt nende väljatöötatud arenguvisioonidele. Kindlasti ei hakka Kristiine Keskus otseselt konkureerima Rocca al Mare kaubanduskeskusega. Mõlemal keskusel on välja kujunenud oma nišš. Kristiine jääb endiselt suunatuks noortele ja moeteadlikele inimestele, mis konkureerib pigem kesklinna keskustega ning meelitab just kesklinnas liikuvaid inimesi. Rocca al Mare on seevastu eelkõige perekeskus koos suurepäraste ajaveetmisvõimalustega lähipiirkonnas, mille peamine klient tuleb Haabersti ja Mustamäe piirkonnast," selgitas Kristi Seppel.