• 04.05.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kristiine Keskuse ja Rocca Al Mare Keskuse turundust juhib nüüdsest Kristi Seppel

Kuna Kristiine Keskus kuulub nüüdsest Tallinnas asuva Rocca al Mare Kaubanduskeskuse omanikule Citycon OYJ-le, tehti muudatusi ka Kristiine Keskuse turunduse juhtimises. Kaidi Laur lahkus Kristiine Keskuse turundusjuhi kohalt ja alates maikuust 2011 juhib nii Kristiine Keskuse kui Rocca Al Mare Keskuse turunudust seni Rocca Al Mare turundusega tegelenud Kristi Seppel.
"Viimased arengud olulisi muudatusi Kristiine Keskuse ega ka Rocca al Mare Keskuse igapäevatöös kaasa ei too: mõlemal on oma turundusmeeskond olemas, strateegiad paigas, töö käib plaanipäraselt, mingeid järske muutusi ei tule," ütles Kristi Seppel Best Marketingile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele