• 04.05.11, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kristiine Keskuse ja Rocca Al Mare Keskuse turundust juhib nüüdsest Kristi Seppel

Kuna Kristiine Keskus kuulub nüüdsest Tallinnas asuva Rocca al Mare Kaubanduskeskuse omanikule Citycon OYJ-le, tehti muudatusi ka Kristiine Keskuse turunduse juhtimises. Kaidi Laur lahkus Kristiine Keskuse turundusjuhi kohalt ja alates maikuust 2011 juhib nii Kristiine Keskuse kui Rocca Al Mare Keskuse turunudust seni Rocca Al Mare turundusega tegelenud Kristi Seppel.
"Viimased arengud olulisi muudatusi Kristiine Keskuse ega ka Rocca al Mare Keskuse igapäevatöös kaasa ei too: mõlemal on oma turundusmeeskond olemas, strateegiad paigas, töö käib plaanipäraselt, mingeid järske muutusi ei tule," ütles Kristi Seppel Best Marketingile.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.09.25, 14:37
Super Bowlilt Eestisse: miks rahvusvaheline teleformaat on turundajale väärtuslik platvorm?
Kui Fox otsustas USAs uue telesaate „The Floor“ avaepisoodi näidata kohe pärast Super Bowli, andis see selge signaali, et formaat ei ole pelgalt vaatajaid köitev kõrgel tasemel meelelahutus. Tegemist on ka suurepärase turundusvõimalusega, kus igal sekundil on eriline väärtus. See on koht silma paista ning usaldust ja mõju kasvatada; see on ihaldusväärne ja unikaalne investeering brändi tugevdamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele