Helsingis toimuval Nordic Business Forumil räägiti innovatsioonist ning toodi näide, kuidas lihtsa, ent loova lahendusega kohvi müüki suurendati.

- Ettevõte vajab kasvuks innovatsiooni ja seda ei pea ajama keeruliseks, rääkis 2019. aasta Nordic Business Forumil London Business Schooli professor Costas Markides.
- Foto: Nordic Business Forum
"Innovatsiooniga on seotud nii ettevõtte kasv, suurem kasum, aga see motiveerib ka töötajaid ning muudab kliendid lojaalseks," rääkis London Business Schooli professor Costas Markides uuendusmeelsuse võludest.
Seotud lood
Logo suurel ekraanil jääbki vaid logoks, selleks et kaubamärgi taga peituv toode päriselt kliendini jõuaks, tuleb see siduda tema vajaduste ning emotsioonidega, leiti Helsingis Nordic Business Forumil.
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.