• 10.10.19, 15:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nordic Business Forum: innovatsioon kohvi müügis

Helsingis toimuval Nordic Business Forumil räägiti innovatsioonist ning toodi näide, kuidas lihtsa, ent loova lahendusega kohvi müüki suurendati.
Ettevõte vajab kasvuks innovatsiooni ja seda ei pea ajama keeruliseks, rääkis 2019. aasta Nordic Business Forumil London Business Schooli professor Costas Markides.
  • Ettevõte vajab kasvuks innovatsiooni ja seda ei pea ajama keeruliseks, rääkis 2019. aasta Nordic Business Forumil London Business Schooli professor Costas Markides.
  • Foto: Nordic Business Forum
"Innovatsiooniga on seotud nii ettevõtte kasv, suurem kasum, aga see motiveerib ka töötajaid ning muudab kliendid lojaalseks," rääkis London Business Schooli professor Costas Markides uuendusmeelsuse võludest.

Seotud lood

Uudised
  • 10.10.19, 16:16
Salarelv turunduses: jutusta lugu
Logo suurel ekraanil jääbki vaid logoks, selleks et kaubamärgi taga peituv toode päriselt kliendini jõuaks, tuleb see siduda tema vajaduste ning emotsioonidega, leiti Helsingis Nordic Business Forumil.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele