• 10.10.19, 16:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Salarelv turunduses: jutusta lugu

Logo suurel ekraanil jääbki vaid logoks, selleks et kaubamärgi taga peituv toode päriselt kliendini jõuaks, tuleb see siduda tema vajaduste ning emotsioonidega, leiti Helsingis Nordic Business Forumil.
Nordic Business Forumil oli üheks teemaks turundus.
  • Nordic Business Forumil oli üheks teemaks turundus. Foto: EPA
„Ettevõtted raiskavad miljardeid sellele, et saada oma logo jalgpalli MM-i väljaku äärde särama, kuid seda logo nägevad inimesed ei pruugi selle särava logoga mitte kuidagi samastuda,“ kirjeldas StoryBrandi tegevjuht Donald Miller reklaaminduses tehtavat viga.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 10.10.19, 15:57
Nordic Business Forum: innovatsioon kohvi müügis
Helsingis toimuval Nordic Business Forumil räägiti innovatsioonist ning toodi näide, kuidas lihtsa, ent loova lahendusega kohvi müüki suurendati.
Töökuulutused
  • 05.03.25, 12:19
Reitan Convenience ootab oma meeskonnaga liituma müügi- ja äriarendusjuhti
Kandideerimise tähtaeg: 16.03.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele