• 26.11.25, 11:48

Coca-Cola tegi seda jälle – ja saab jälle kõvasti puid alla

Vaevu jõudis eelmise aasta AI-fiasko ununeda, kui limonaadigigant uuesti samasse ämbrisse astus – ka sel aastal sõidab nende jõulukaravan AI tuules hooga rööbastelt maha.

Kokkuvõtet koostab tehisarusüsteem, mitte inimene. Tehisaru võib teha vigu, seepärast soovitame alati tutvuda originaaltekstidega, millele on vastuse juures viidatud. Äripäeva toimetus ei kontrolli tehisaru antavaid vastuseid, kuid võib neid vaadata hiljem, et teenust arendada. Ootame kasutajate tagasisidet aadressil [email protected].

Coca-Cola tegi seda jälle – ja saab jälle kõvasti „puid alla“
  • Foto: Coca-Cola/ChatGPT
Hoolimata vastureaktsioonist, millega Coca-Cola eelmisel aastal oma 1995. aasta reklaami AI-ga loodud uusversiooni eest pihta sai, on bränd kasutanud tehisintellekti ka 2025. aasta reklaamis. Ilmselt puhtalt kangekaelsusest, pakutakse arvustustes.

Seotud lood

Uudised
  • 03.12.24, 15:39
Coca-Cola jõulukampaania: mis juhtus küll jõuluvanaga?
Tehisintellekti poolt loodud Coca-Cola selleaastane jõulureklaamide seeria on põhjustanud mitmesuguseid vastureaktsioone, millest mõnes süüdistatakse tuntud limonaaditootjat isegi jõuluvana tapmises.
Uudised
  • 10.04.25, 11:06
Õnnetunne kui müügivahend: Coca-Cola õppetund
Andmed on oluline alguspunkt, kuid tõeliselt mõjus turundus sünnib emotsioonist, märkis endine Coca-Cola Happiness Institute’i globaalne direktor Silvia Garcia hiljutisel Passwordi konverentsil.
Uudised
  • 15.04.25, 13:22
Coca-Cola tegevjuht: vajame oma reklaamidesse ikka veel päris inimesi
Hoolimata tehisintellekti kiirest arengust on sellel siiski omad piiranguid – eriti, kui jutt käib realistlike inimeste kujutamisest reklaamides, arvab The Coca-Cola Company tegevjuht James Quincey.
Uudised
  • 20.05.25, 11:27
Pepsi tungib Coca-Colast vabanemiseks grillipidudele
Ühendades vahetud kohtumised tugeva digitaalse kohaloluga, kasutab Pepsi edukalt elamuspõhise turunduse jõudu.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele