• 20.05.25, 11:27

Pepsi tungib Coca-Colast vabanemiseks grillipidudele

Ühendades vahetud kohtumised tugeva digitaalse kohaloluga, kasutab Pepsi edukalt elamuspõhise turunduse jõudu.
Pepsi tungib Coca-Colast vabanemiseks grillipidudele
  • Foto: Kuvatõmmis/YouTube
Pepsi tutvustas oma uut kampaaniat „Grill väärib Pepsit: grillipeo kutsumata külalised“ („Grilling Deserves Pepsi: BBQ Crashers“) rahvusvahelise grillipäeva eel, 15. mail. Kampaania sõnum on, et grilltoit maitseb paremini koos Pepsiga, vahendab Marketing Dive.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele