• 15.09.25, 08:30

Uuring: Baltikumi ettevõtted vaatavad AI tulekut passiivselt pealt

Suur osa Eesti, Läti ja Leedu elanikest ei tunne, et neilt oodatakse AI kasutamist oma töös ning samuti pole nad saanud selles osas peaaegu mingit juhendamist tööandja poolt, näitavad värske uuringu tulemused.
Uuring: Baltikumi ettevõtted vaatavad AI tulekut passiivselt pealt
  • Foto: ChatGPT
Helmese AI valdkonna eestvedaja Bart Kappeli sõnul võib see kaasa tuua siinse piirkonna ohtliku mahajäämuse tehisintellekti kasutamises. „Globaalsed arutelud tehisintellekti (AI) kasutuselevõtu üle muutuvad järjest intensiivsemaks, kuid värske uuring näitab, et paljud Eesti, Läti ja Leedu ettevõtted on alles selle muutuse algfaasis ja enamik Balti riikide töötajaid ei pea AI-d oma igapäevatöös kasutama ning veel vähem on neid selleks otseselt julgustatud,“ ütles ta.

Seotud lood

Uudised
  • 28.08.25, 08:47
Microsofti AI-juht hoiatab: tehisaru loob ohtliku illusiooni teadvuse olemasolust
AI tuleb luua inimeste jaoks, mitte inimesena, leiab Microsoft AI juht Mustafa Suleyman.
Uudised
  • 27.08.25, 09:30
Gym! sai AI abil uue brändikeele
Kui paljud alles arutavad, kas ja kuidas AI turunduses rakendust võiks leida, siis usaldas Gym! Eesti oma brändi ja sisekujunduse täielikult Jaanus Tamme loodud AI maailma kätesse. Kuidas see kõik juhtus?
Uudised
  • 04.08.25, 10:05
Läti reklaamiagentuuri juht: oleme tehisintellektiga „euroremondi“ faasis
Läti reklaamiagentuuri WRONG juht Artis Krilovs fännab AI’d, aga hetkel valmistab see talle pettumuse, kuna suurte brändide AI abil loodud tänavabännerid näevad tema arvates välja nagu iga väikese tegija kiirtöö.
Uudised
  • 19.08.25, 09:09
Pank hoiatab: liigne kiirustamine AI-ga võib ettevõttele kalliks maksma minna
Ükskõik kui nutikas tehisintellekt võib tunduda, ei saa ta sinu eest kanda vastutust, ütleb Coop Panga ärikliendi igapäevapanganduse äriliini juht Erje Mettas.
  • ST
Sisuturundus
  • 21.08.25, 13:23
Kuidas mõõta turundust nii, et see päriselt ärile väärtust looks?
Turunduse edu ei peegeldu ainult tuntuses või nähtavuses meedias. Brändi kasvatamine ja äriline mõju nõuavad täpsemat analüütikat, õigete mõõdikute valikut ja ostjate arvu suurendamist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele