25 miljonit eurot ja globaalne telepilt: kuidas Rally Estonia Eestit turundas
Möödunud nädalavahetusel toimunud WRC Delfi Rally Estonia 2025 tõi Lõuna-Eesti teede äärde üle 50 000 pealtvaataja, ergutades seeläbi mitut majandussektorit.
Foto: Martti Volt/Ettevõtluse ja Innovatsiooni Sihtasutus
Rally Estoniale jõudis kokku 53 511 unikaalset külastajat, mis ületas ka korraldajate endale seatud eesmärgi. Rallisõpradest koguni 25% ehk 13 377 külastajat saabus Eestisse välismaalt.
Kuigi lõpptulemust on veel vara mõõta, siis näitab Google’i otsingu statistika, et USA sisulooja ja striimeri IShowSpeedi külastuse järel kasvas Eestiga seotud otsingute arv kahe päevaga 30%, rääkis EISi turismiosakonna juht Anneli Lepp.
Eesti inimesed teevad osteldes järjest teadlikumaid valikuid – mitte ainult kauba või teenuse hinna, aga ka oma väärtushinnangute põhjal, näitab Credit24 tellitud värske Baltikumi-ülene uuring.
Programmi kümnenda tegutsemisaasta uuring näitab, et e-residentsus on mänginud olulist rolli Eesti rahvusvahelise kuvandi kujundamises läbi orgaaniliste meediakajastuste.
Igal aastal esitatakse Red Dot Design Awardsile 5000–8000 toodet, neist umbes viiendik pälvib auhinna ning ligikaudu 80 toodet saavad ihaldatud Best of the Best tunnustuse.