• 15.05.25, 09:38

Nimi, laul ja lips: kuidas Tommy Cash oma loomingut turvab

Kui keegi saab nii kuulsaks nagu Tommy Cash, muutub ta brändiks, mida võidakse püüda kopeerida ja ära kasutada. Selle vastu on artist juba tegutsema asunud, kaitstes oma nime kaubamärgina.
Nimi, laul ja lips: kuidas Tommy Cash oma loomingut turvab
  • Foto: Freepik
Tommy Cash ei ole lihtsalt muusik, vaid kõndiv kunstiteos ja äratuntav bränd. Kuulsusega käivad sageli käsikäes kopeerimine ja soov artisti tuntuselt kasu lõigata. Selle vastu iseennast kui tervikut „patenteerida“ pole võimalik, küll aitab oma loomevara ehk kaubamärkide, disainide, autoriõiguste jm kaitsmine artistidel kontrollida, kes ja kuidas nende loomingut kasutab ning sellelt tulu teenib.

Seotud lood

Uudised
  • 06.03.25, 09:11
Patendiamet kuulutas välja parimad kaubamärgid ja disainid
2024. aasta silmapaistvaimaks kaubamärgiks valiti magneesiumivee tootjale Lumiorav OÜ kuuluv kaubamärk „Lumiorava“. Aasta disaini tiitli viis koju innovaatiline kelk Snoller, millega saab liikuda nii lumel kui asfaldil.
Uudised
  • 10.12.24, 09:31
Uuring: Eesti väikeettevõtjad riskivad loomevargusega
Patendiameti värskest uuringust selgub, et kõige enam jätavad oma loomevara kaitseta väikeettevõtted, kel puudub sageli ressurss loomevarguse korral õigusvaidlusse asuda.
Uudised
  • 25.11.24, 08:00
Eesti esimene mõdukoda registreeris murdekeelse kaubamärgi
Nööskeri poolt Euroopa Liidus registreeritud kaubamärk pälvis Patendiametilt äsja ka kuu kaubamärgi tiitli.
Uudised
  • 04.10.24, 09:22
Tallink Grupp tugevdas oma brändi uudse kaubamärgi kaitsega
Patendiamet valis septembrikuu kaubamärgiks ühe erilisemat tüüpi märgi, millest ettevõtjad enamasti kuulnud pole.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 16:15
Priit Tomson: kasutame Kobra Sales’is hästi toimivat salarelva
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele