Patendiamet valis septembrikuu kaubamärgiks ühe erilisemat tüüpi märgi, millest ettevõtjad enamasti kuulnud pole.

- Tallink Grupp ASi laevanduskommunikatsiooni keskne element Sea Mode
- Foto: Kuvatõmmis
Kaubamärgi vastseks omanikuks on Tallink Grupp AS, kes otsustas olulise brändistrateegilise sammuna muude kaubamärkide kõrval kaitsta ära ka liikumismärgi. Märgiga saadi kaitse müügile, transpordile, meelelahutusele, toitlustusele ja majutusele ning ilu- ja hügieeniteenustele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.