• 04.10.24, 09:22

Tallink Grupp tugevdas oma brändi uudse kaubamärgi kaitsega

Patendiamet valis septembrikuu kaubamärgiks ühe erilisemat tüüpi märgi, millest ettevõtjad enamasti kuulnud pole.
Tallink Grupp ASi laevanduskommunikatsiooni keskne element Sea Mode
  • Tallink Grupp ASi laevanduskommunikatsiooni keskne element Sea Mode
  • Foto: Kuvatõmmis
Kaubamärgi vastseks omanikuks on Tallink Grupp AS, kes otsustas olulise brändistrateegilise sammuna muude kaubamärkide kõrval kaitsta ära ka liikumismärgi. Märgiga saadi kaitse müügile, transpordile, meelelahutusele, toitlustusele ja majutusele ning ilu- ja hügieeniteenustele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele