Ettevõtte Nöösker OÜ kaasasutaja Caroline Aruoja nimetab oma ettevõtet Eesti esimeseks ametlikuks mõdukojaks. 2015. aastal käsitööõllede tootmisega alustanud ettevõttes kääritatakse nüüd peamiselt eestimaisest meest mõdusid, millele on lisatud erinevaid vürtse ja maitsetaimi.
Eesti üks tuntumaid artiste Karl-Erik Taukar on astunud olulise sammu enda brändi tugevdamiseks ning kaitsnud kaubamärgina oma perekonnanime ja tunnusväljendi "tutske". Nende tähiste alt ei tohi nüüdsest keegi teine pakkuda artistide meelelahutusteenuseid ja rõivadisaini.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.