Ettevõtte Nöösker OÜ kaasasutaja Caroline Aruoja nimetab oma ettevõtet Eesti esimeseks ametlikuks mõdukojaks. 2015. aastal käsitööõllede tootmisega alustanud ettevõttes kääritatakse nüüd peamiselt eestimaisest meest mõdusid, millele on lisatud erinevaid vürtse ja maitsetaimi.
Eesti üks tuntumaid artiste Karl-Erik Taukar on astunud olulise sammu enda brändi tugevdamiseks ning kaitsnud kaubamärgina oma perekonnanime ja tunnusväljendi "tutske". Nende tähiste alt ei tohi nüüdsest keegi teine pakkuda artistide meelelahutusteenuseid ja rõivadisaini.
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.