Eesti üks tuntumaid artiste Karl-Erik Taukar on astunud olulise sammu enda brändi tugevdamiseks ning kaitsnud kaubamärgina oma perekonnanime ja tunnusväljendi "tutske". Nende tähiste alt ei tohi nüüdsest keegi teine pakkuda artistide meelelahutusteenuseid ja rõivadisaini.
![Karl-Erik Taukar astus sammu enda brändi tugevdamiseks](https://static-img.aripaev.ee/?type=preview&uuid=c7d40758-4450-59af-b4e1-9b87cc5e0785&width=3840&q=70)
- Karl-Erik Taukar astus sammu enda brändi tugevdamiseks Foto: Raul Mee
Artistid pole tänapäeval enam pelgalt muusikud, vaid brändid. Fännid ei tarbi ainult muusikat, vaid ka artisti elustiili, esteetikat ja väärtusi – terviklikku tootekogemust. Tooteid ja brände tuleb aga turvata, kaitstes neis sisalduvat loomevara, muuhulgas kaubamärke.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.