Eesti üks tuntumaid artiste Karl-Erik Taukar on astunud olulise sammu enda brändi tugevdamiseks ning kaitsnud kaubamärgina oma perekonnanime ja tunnusväljendi "tutske". Nende tähiste alt ei tohi nüüdsest keegi teine pakkuda artistide meelelahutusteenuseid ja rõivadisaini.

- Karl-Erik Taukar astus sammu enda brändi tugevdamiseks
- Foto: Raul Mee
Artistid pole tänapäeval enam pelgalt muusikud, vaid brändid. Fännid ei tarbi ainult muusikat, vaid ka artisti elustiili, esteetikat ja väärtusi – terviklikku tootekogemust. Tooteid ja brände tuleb aga turvata, kaitstes neis sisalduvat loomevara, muuhulgas kaubamärke.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.