• 27.09.24, 12:09

Lõi õigused lukku: Taukar kaitses enda nime ja „tutske“ kaubamärgina

Eesti üks tuntumaid artiste Karl-Erik Taukar on astunud olulise sammu enda brändi tugevdamiseks ning kaitsnud kaubamärgina oma perekonnanime ja tunnusväljendi "tutske". Nende tähiste alt ei tohi nüüdsest keegi teine pakkuda artistide meelelahutusteenuseid ja rõivadisaini.
Karl-Erik Taukar astus sammu enda brändi tugevdamiseks
  • Karl-Erik Taukar astus sammu enda brändi tugevdamiseks
  • Foto: Raul Mee
Artistid pole tänapäeval enam pelgalt muusikud, vaid brändid. Fännid ei tarbi ainult muusikat, vaid ka artisti elustiili, esteetikat ja väärtusi – terviklikku tootekogemust. Tooteid ja brände tuleb aga turvata, kaitstes neis sisalduvat loomevara, muuhulgas kaubamärke.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele