• 07.04.25, 13:17

Vaata, kes on parima juhi kandidaadid turundussektorist

Tänavu esitati Eesti parima juhi konkursile 104 erinevat tippjuhti pea kõikidest sektoritest, neist 8 ka turunduse-, suhtekorralduse-, meedia- ja müügijuhtimise alalt.
Teiste seas parima juhi konkursile esitatud Marika Raiski (üleval vasakul), Andreas Kaju (üleval paremal), Olga Peresild (all vasakul) ja Jaan Härms (all paremal)
  • Teiste seas parima juhi konkursile esitatud Marika Raiski (üleval vasakul), Andreas Kaju (üleval paremal), Olga Peresild (all vasakul) ja Jaan Härms (all paremal)
Sarnaselt eelmise aastaga peeti oluliseks juhi selget visiooni, strateegilist mõtlemist ja innovatsiooni. Kui 2024. aastal esitati enim parima juhi kandidaate toiduainetööstusest, turvateenuste alalt, kinnisvaraarendusest ja telekommunikatsioonist, siis 2025. aastal tõusid esile juhid ehitusest, kinnisvarahooldusest, ärikinnisvarast ning tähele pandi isegi veterinaarmeditsiini.

Seotud lood

Uudised
  • 27.02.25, 10:48
Hea juhtimine on parim strateegia töötajate hoidmiseks
Kõige sagedamini lahkutakse töökohalt motivatsioonilanguse ja kehva juhtimiskvaliteedi tõttu, sõnas tööportaali CVKeskus.ee värbamisjuht Grete Adler.
Uudised
  • 02.04.25, 11:12
SEB turundusjuht: kui turundajal hakkab igav, läheb rahval huvitavaks
On küllalt projekte, mille edu saab näha alles viiendal või kuuendal aastal, ütleb SEB Panga kommunikatsiooni- ja turundusdivisjoni juht Silver Vohu oma kogemustele tuginedes.
Uudised
  • 19.02.25, 10:12
KOGEMUSLUGU | Kristel Martise tööalase elu järgmine suur samm on paus
Best Marketingi tiimil on juba mõnda aega meeltes mõlkunud mõte suunata valgusvihku meie turundus- ja kommunikatsiooni inimeste vaimse tervise ja heaolu temaatikale. Oleme tänulikud Viru Keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuhile Kristel Martisele, kes julges oma kogemusega esimesena meie kõigi ette tulla.
Uudised
  • 27.02.25, 06:15
KOGEMUSLUGU | Agentuuri juht võttis pool aastat puhkust ja maailm ei kukkunudki kokku
Heidame uues artiklite sarjas valgusvihku meie turundus- ja kommunikatsiooni inimeste vaimse tervise ja heaolu temaatikale. Seekord jagab enda kogemust sõnumiagentuuri Akkadian asutaja ning partner Kadri Lainas.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele