• 02.12.24, 12:39

Sotsiaalkindlustusameti kampaania: iga laps väärib tavalist elu

Tahame kampaaniaga rõhutada, et lapsed, kes ei saa oma sünnikodus kasvada, soovivad täiesti tavalist elu, selgitas loovagentuuri Taevas Ogilvy strateeg Gert Lee.
Sotsiaalkindlustusameti kampaania „Kui sinu südames on ruumi“.
  • Sotsiaalkindlustusameti kampaania „Kui sinu südames on ruumi“.
  • Foto: Sotsiaalkindlustusamet
Teavituskampaania „Kui sinu südames on ruumi“ kutsub Eesti inimesi üles pakkuma kodu lastele, kes ei saa oma sünniperes kasvada.

Seotud lood

Uudised
  • 25.11.24, 06:30
ADC*E festivalil tunnustati nelja Eesti tööd
Tänavusel ADC*E (Art Directors Club of Europe) auhinnagalal pälvisid eelnimekirja tunnustuse põhivõistlusel kolm Eesti tööd ning tudengivõistlusel üks töö.
Uudised
  • 14.11.24, 10:31
Rohe Auto kampaania: kuidas Mart matsu jagas
Rohe Auto avab kampaania tausta
Rohe Auto kampaania „Mart jagab matsu“, mille peaosas on endine rahandusminister, tundub edukalt seilavat rahva heakskiitva naeru harjal.
Uudised
  • 21.11.24, 15:48
Büroomaailma kampaania: vot nii saab TikTokis särada
Büroomaailma TikToki konto on viimase aasta jooksul tõestanud, et isegi kontoritarvete maailm võib olla lõbus, inspireeriv ja ... viraalne!
Uudised
  • 15.11.24, 14:11
Kultuuririkkuse kampaania andis sallivamaks tulevikuks lootust
Kultuuririkkuse teema-aasta puhul Kultuuriministeeriumi tellitud kampaania „Oma näoga Eesti“ järeluuringust selgus, et kampaania mõjutas inimesi märkama ja kaasa mõtlema.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele