• 25.11.24, 11:22

Meedia- ja reklaamisektori keskmine palk on Eesti keskmisest jätkuvalt kõrgem

Statistikaameti andmetel oli keskmine brutokuupalk 2024. aasta kolmandas kvartalis 8,1% kõrgem kui eelmisel aastal samal ajal.
Meedia- ja reklaamisektori keskmine palk on Eesti keskmisest jätkuvalt kõrgem
  • Foto: Pixabay
Keskmine brutokuupalk 2024. aasta kolmandas kvartalis oli 1959 eurot. Meediateenuste sektoris oli keskmine brutokuupalk samal ajal 2462 eurot ning reklaaminduse ja turu-uuringute sektoris 2236 eurot. Eelmise aasta sama ajaga võrreldes on brutotöötasu tõusnud vastavalt 3,5% ja 6,5%, kuid näiteks 2024. aasta II kvartaliga võrreldes on see langenud vastavalt 7,8% ja 1,1%.

Seotud lood

Uudised
  • 11.09.24, 10:28
Turundajate palgad: aastaga on enim kasvanud reklaami ja turunduse tippspetsialistide palgad
Statistikaameti 2024. aasta teise kvartali palgaandmetest joonistub välja, et teises kvartalis kasvasid kõige enam reklaami ja turunduse tippspetsialistide palgad – 6,4%. Kõige väiksem palgakasv oli aga müügi- ja turundusjuhtidel, kelle palk kasvas vaid 3,6%.
Uudised
  • 11.06.24, 15:17
Turundajate 1. kvartali palgaraport: spetsialistide palgad olid languses, juhtide omad aga tõusulainel
Statistikaameti 2024. aasta 1. kvartali palgaandmetest joonistub välja, et turundusspetsialistide palgad olid langenud ning meeste ja naiste palgavahe oli selles ametikategoorias kõige suurem. Samas turundusvaldkonna tippspetsialistide ja juhtide palgad olid tõusnud ja sealne sooline palgavahe oli väiksem.
Uudised
  • 21.02.24, 10:12
Turundajate palgaootus on aastaga vähenenud. Konkurents on teinud aga tubli hüppe
Turundajate palgaootus on töökohta vahetades 5 protsenti vähem kui eelmisel aastal samal ajal, näitavad CVKeskus.ee ja Palgainfo Agentuuri korraldatud tööturu-uuringu tulemused. Konkurents turundussektoris on aastaga kerkinud ja igale teisele turundajale on uut tööd pakutud.
Uudised
  • 19.03.24, 15:24
Turundajate palgad on peale langust taas tõusuteel ja ületavad peajagu Eesti keskmist
Statistikaameti 2023. aasta 4. kvartali palgaandmetest joonistub välja, et Eesti keskmine brutokuupalk on peale 3. kvartali langust taas tõusnud, sooline palgalõhe on aga pisut langenud. Suurim palgalõhe on turundusspetsialistide seas, kus mehed teenivad naistest keskmiselt üle 500 euro rohkem.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele