Soovin 100 päevaga koos müügimeeskonnaga sõlmida mitmeid strateegilisi partnerlusi, mis aitaksid meil kiiresti edasi liikuda, ütleb värske turundusjuht Maiko Kiis.
- CupLoop OÜ turundusjuht Maiko Kiis Foto: Erakogu
Maiko Kiis alustas oma karjääri iduettevõttes PowerUp Fuel Cells, mis arendab ja toodab vesinikul põhinevaid elektrigeneraatoreid. „Töötasin seal 4,5 aastat, alustades turunduspraktikandina ja liikudes edasi turundusjuhiks,“ meenutas Kiis. Sama perioodi jooksul lõpetas ta magistriõpingud kaugõppes ja kaasasutas koos osade meeskonnaliikmetega teise ettevõtte, Up Catalyst, mis keskendub jätkusuutlike süsiniknanomaterjalide tootmisele.
Seotud lood
Kogu minu senine töökogemus on olnud justkui ettevalmistus järgmiseks sammuks minu karjääris, märgib Coop Eesti praegune turundusdirektor Ranno Pajuri oma ametivahetuse kohta.
Kui värbaja minuga ühendust võttis, teadis ta juba, et see koht on mind oodanud, ütleb värske turundusjuht Keilyn Kase.
Alates septembrist on Risto Sülluste rolliks Mootor Grupis strateegilise kommunikatsiooni juhina kujundada ja arendada kontserni kuvandit ning avalikke suhteid.
Mitmeid edukaid kampaaniaid loonud ja edukaid strateegilisi lahendusi teinud Greteliis Peedimaa juhib alates septembrist Tradehouse’i turundust.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.