Mitmeid edukaid kampaaniaid loonud ja edukaid strateegilisi lahendusi teinud Greteliis Peedimaa juhib alates septembrist Tradehouse’i turundust.

- Tradehouse’i turundusjuht Greteliis Peedimaa
“Olen väga põnevil võimaluse üle asuda Tradehouse’i turundusjuhi rolli ja võtsin ametikoha vastu hetkegi kõhklemata. Turundus on minu kirg ja olen sellel teel juba pikka aega karjääri teinud,“ kommenteris Peedimaa. Ta rääkis, et tema esimesteks eesmärkideks on süsteemide loomine, osakonna töö efektiivne planeerimine ning ettevõtte süvitsi tundmaõppimine.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.