• 12.04.24, 09:33

Ekspress Grupi digitellijate arv suurenes Balti riikides kolmandiku jagu

Ekspress Grupi digitellimuste hulk kasvas esimeses kvartalis 2% ning võrreldes eelmise aasta sama perioodiga Balti riikides kokku 31%.
Ekspress Grupi väljaannete digitellijate arv suurenes Balti riikides kokku umbes kolmandiku.
  • Ekspress Grupi väljaannete digitellijate arv suurenes Balti riikides kokku umbes kolmandiku.
  • Foto: Liis Treimann
Digitellimuste hulk ulatus märtsi lõpus 210 999ni. Delfi Meedia digitellimuste hulk kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 11%, ulatudes 102 629ni, kuid esimeses kvartalis arv ei kasvanud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele