Eesti kõige vanem ja olulisem turunduskonverents Password toimub juba 20.-21. märtsil 2024 taas Kultuurikatlas. Viimane võimalus Passwordile soodushinnaga pääse soetada kukub 8. märtsil.
Tänavusel
Passwordil räägime brändidest ja brändingust digiajastul. Ajal, mil digikanalite kaudu saab kõike kiiresti ja tulemuslikult müüa, kipuvad paljud turundajad brändi tähtsuse unustama. Brändi ehitamine võtab aega ja seda on raske mõõta. Terve üõlvkond turundajaid on üles kasvanud teadmisega, et digikanalites reklaamides saab mõõdetavaid tulemusi väga kiiresti.
Tutvu
Password 2024 programmiga
SIIN ning registreeru soodushinnaga
649 eurot (km-ga 791,78 eurot), mis kehtib kuni
8. märtsini (k.a)
SIIN. Konverentsi täishind on 799 eurot (km-ga 958,80).
Konverentsil tuleb juttu:
- Kuidas brändi mõõta?
- Millal peaksid noored digiettevõtted hakkama tegelema brändinguga?
- Kuidas sotsiaalmeedias brändi ehitada?
- Kuidas värskendada vana ja tuntud brändi?
- Miks on ka avalikus sektoris bränding oluline?
- Tööandja brändi loomine
- Lõhnabränding
Peasaali juhib juba tuntud ja armastatud Mihkel Raud ning paralleelsaali modereerib Dali Karat.
Kohtumiseni Passwordil!
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!