• 06.03.24, 09:58

Kasuta võimalust! Passwordi viimane soodushind lõpeb 8. märtsil

Eesti kõige vanem ja olulisem turunduskonverents Password toimub juba 20.-21. märtsil 2024 taas Kultuurikatlas. Viimane võimalus Passwordile soodushinnaga pääse soetada kukub 8. märtsil.
Kasuta võimalust! Passwordi viimane soodushind lõpeb 8. märtsil
Tänavusel Passwordil räägime brändidest ja brändingust digiajastul. Ajal, mil digikanalite kaudu saab kõike kiiresti ja tulemuslikult müüa, kipuvad paljud turundajad brändi tähtsuse unustama. Brändi ehitamine võtab aega ja seda on raske mõõta. Terve üõlvkond turundajaid on üles kasvanud teadmisega, et digikanalites reklaamides saab mõõdetavaid tulemusi väga kiiresti.
Tutvu Password 2024 programmiga SIIN ning registreeru soodushinnaga 649 eurot (km-ga 791,78 eurot), mis kehtib kuni 8. märtsini (k.a) SIIN. Konverentsi täishind on 799 eurot (km-ga 958,80).
Konverentsil tuleb juttu:
- Kuidas brändi mõõta?
- Millal peaksid noored digiettevõtted hakkama tegelema brändinguga?
- Kuidas sotsiaalmeedias brändi ehitada?
- Kuidas värskendada vana ja tuntud brändi?
- Miks on ka avalikus sektoris bränding oluline?
- Tööandja brändi loomine
- Lõhnabränding
Peasaali juhib juba tuntud ja armastatud Mihkel Raud ning paralleelsaali modereerib Dali Karat.
Kohtumiseni Passwordil!

Seotud lood

Uudised
  • 19.02.24, 11:52
Oatly endised turundajad: tähtis on leida brändile õige tonaalsus
Rootsi ühe tugevaima toiduainebrändi Oatly globaalse sotsiaalmeedia tiimi endised liikmed Sara Hanssoni ja Johan Majeri sõnul on kogu taimse piima äri väga sarnase kommunikatsiooniga - seal oleks võimalik eristuda väga igava brändi ja igava pakendiga.
Uudised
  • 12.02.24, 11:40
Endine Lego tippjuht: pidime Lego brändi tolmust puhtaks pühkima
Lego endise tippjuhi, konsultandi ja investori Christian Majgaardi sõnul on Lego klotsi taga palju enamat ning sellele tuginedes hakkasid arendama uusi tooteid ja teenuseid, ühendades Lego väärtused ja moodsad kultuurinähtused.
Uudised
  • 08.02.24, 12:50
Kadri Gröön: välisturgudel läbilöömiseks on sihtturu partneritel võtmeroll
Kui EASi ja KredExi ühendasutus tuleb ettevõtjale appi eksporditurgudele pääsemiseks, siis tuleb kaasata ka sihtriigi asjatundjaid, ütles EASi ja KredExi ühendasutuse ekspordi osakonna turunduse- ja kommunikatsioonivaldkonna juht ning Aasta Turundustegu 2023 žürii liige Kadri Gröön.
Uudised
  • 29.01.24, 10:43
Tugev ja eristuv bränd on B2B maailmas äärmiselt oluline
Veriffi globaalse kommunikatsiooni juht Karita Sall sõnas, et peamiselt aitab neil äri kasvatada brändi tuntus. Ta lisas, et 99 protsenti ettevõtte käibest tuleb väljastpoolt Eestit ja 30 protsenti müügist saavad nad tänu brändile.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele