Autorid: Laura Reiter, Hando Sinisalu, Ken Rohelaan • 8. veebruar 2024

Kadri Gröön: välisturgudel läbilöömiseks on sihtturu partneritel võtmeroll

Kui EASi ja KredExi ühendasutus tuleb ettevõtjale appi eksporditurgudele pääsemiseks, siis tuleb kaasata ka sihtriigi asjatundjaid, ütles EASi ja KredExi ühendasutuse ekspordi osakonna turunduse- ja kommunikatsioonivaldkonna juht ning Aasta Turundustegu 2023 žürii liige Kadri Gröön.
Kadri Gröön
Foto: Raul Mee

Kadri Gröön selgitas, et tegutsevad 16 riigis, aidates Eesti ettevõtetel eksporti kasvatatada ning rahvusvahelistel turgudel nende kohaolekut laiendada ja nähtavust tõsta. Igas riigis on neil ekspordinõunikud, kes aitavad Eesti ettevõtteid vajaduste põhiselt - alates kultuurierinevustest kuni turuanalüüsideni välja. “Meie aitame neid tegevusi võimendada ja läbi edulugude Eesti mainet parandada” sõnas ta ja lisas, et kahe aasta jooksul on neil plaanis läbi viia 40 kampaaniat.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700