• 06.02.24, 14:20

Markko Karu: otsus minna välisturgudele ja sellele täielikult keskenduda ei ole mugav

Agentuuri Tabasco strateeg Markko Karu sõnas, et välisturgudele minemisel ei arvestata sellega kaasnevate kuludega ja siinmail ei eksperimenteerita piisavalt ega eraldata eelarvet katsetamiseks.
Reklaamiagentuuri Tabasco strateeg Markko Karu
  • Reklaamiagentuuri Tabasco strateeg Markko Karu
  • Foto: Erakogu
Küsimusele, kuidas välisturgudel arusaadavalt oma lugu jutustada, vastas Markko Karu, et lugude jutustamisel on oluline aru saada, millised on olemasolevad lood. “Välisturu tausta tundmine hakkab pihta enamasti intervjuudest ja kohtumistest ehk siis tuleks end sihtriigi kohaliku kultuuriga kurssi viia,” selgitas ta ja lisas, et kui me räägime turunduskommunikatsioonist, siis seal on hästi palju kohalikku kultuuri, eriti kui mõtleme sõnamängude peale, mida reklaamides kasutatakse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele